PORTAL DE NOTICIAS E GAMES RETRO

Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

RETRO GAMES BRASIL » RETROGAMES BRASIL » PORTAL » Lançamentos para Wii U até o final desse ano detalhados pela Nintendo

Lançamentos para Wii U até o final desse ano detalhados pela Nintendo

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

Guitto

Moderador
Moderador
Super Mario Maker launches on the 11th of September at a suggested retail price of $59.99.

Yoshi’s Woolly World launches Oct. 16 at a suggested retail price of $49.99.

Fatal Frame: Maiden of Black Water, co-developed by Koei Tecmo Games, launches exclusively in the Nintendo eShop on Wii U on Oct. 22 for $49.99

Star Fox Zero launches Nov. 20 at a suggested retail price of $59.99.

Xenoblade Chronicles X launches Dec. 4 at a suggested retail price of $59.99.

Devil’s Third launches Dec. 11 at a suggested retail price of $59.99.

Animal Crossing: amiibo Festival and amiibo figures for Animal Crossing characters Isabelle, Digby, K.K., Reese, Cyrus, Tom Nook, Mabel and Lottie launch Holiday 2015.

Mario Tennis: Ultra Smash launches Holiday 2015.

Runbow from 13AM Games will launch in North America on Aug. 27 in the Nintendo eShop on Wii U. For the first month after launch, anyone who downloaded the Nindies@Home demo version will receive 15 percent off the regular price of $14.99. Runbow is an up-to-nine-player action platform party game that includes guest characters from some of the Nintendo eShop’s most popular indie titles, like Azure Striker Gunvolt, Shovel Knight, Guacamelee! and Runner2: Future Legend of Rhythm Alien.
Disney Infinity 3.0 Edition from Disney Interactive launches Aug. 30 at a suggested retail price of $64.99.

The Skylanders SuperChargers Starter Pack for Wii U from Activision launches Sept. 20 at a suggested retail price of $74.99. For the first time in Skylanders history, two of Nintendo’s iconic characters – Donkey Kong and Bowser – will guest star as playable characters and will also work with select amiibo-compatible games with a simple twist of the character’s base. Turbo Charge Donkey Kong and Hammer Slam Bowser will be exclusively playable on Wii U, Wii and the Nintendo 3DS family of systems.
LEGO Dimensions Starter Pack from Warner Bros. Interactive Entertainment launches Sept. 27 at a suggested retail price of $99.99. Additional LEGO Dimensions Level, Team and Fun Packs will also be available on Sept. 27 at the respective suggested retail prices of $29.99, $24.99 and $14.99.

Guitar Hero Live from Activision launches Oct. 20 at a suggested retail price of $99.99.

Just Dance 2016 from Ubisoft launches Oct. 20 at a suggested retail price of $49.99.

Shovel Knight from Yacht Club Games – winner of more than 100 awards, including many “Game of the Year” accolades – is coming to retail stores. The classically styled adventure launches on Wii U in October at a suggested retail price of $24.99.

"The people who speak about the “next generation” are people who don’t know games" - Hiroshi Yamauchi

Leinad

Admin
Admin
Achei fraco...

yon

Lenda Urbana
Lenda Urbana
Wii U doomed

Guitto

Moderador
Moderador
Pior que eu quero a maioria dos jogos. O Wii U é meu console pra exclusivos mesmo.

"The people who speak about the “next generation” are people who don’t know games" - Hiroshi Yamauchi

Galdius

Moderador
Moderador
O duro é pagar US$50 pelo Yoshi.
Vai saber se vão produzir muitos (o que acho difícil) ou se vai ser como a maioria dos jogos da Nintendo que nunca diminui de preço.

Mas, vou pegar quase todos os exclusivos, só o Devil's Third que não irei, porque parece ser bem ruinzinho.

yon

Lenda Urbana
Lenda Urbana
Tem muita coisa legal saindo sim..
Mas Xenoblade é especial.

Guitto

Moderador
Moderador
Fatal Frame, Devil's Third e Xenoblade são prioridade, e não está em ordem.

Galdius

Moderador
Moderador
yon escreveu:Tem muita coisa legal saindo sim..
Mas Xenoblade é especial.

Parece que o jogo decepcionou um pouco no Japão, não?
Pelo menos foi essa a impressão que eu tive.

Bonatti

Moderador
Moderador
Mario Maker, Yoshi, Xenoblade, Star Fox e Fatal Frame eu quero.
Pra mim ta muito bom.

http://www.drinknplay.com/

Consoles, Perfis, Gametags e Acessórios:
Sony LED 40EX705

Playstation 4
PSN: GBonatti

Xbox 360 Slim HD 250GB
Gametag: GBonatti

Playstation 3 Super Slim HD 250GB
PSN: GBonatti

WII U Black
Nintendo Network: GBonatti

Nintendo Wii

Nintendo 3DS Cosmo Black
Bonatti
Friend Code: 5112 - 3827 - 0556

PC:
INTEL I7 4790 3.60GHZ 4ª GERAÇÃO
16GB DDR3
SSHD 1TB
GTX 970
Steam: B0NATTI
Origin: GBonatti

Super Nintendo - Mega Drive - Sega CD - Game Boy Color

Twitter: G_Bonatti

RAPTR:
Spoiler:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1274665507

osayune

Medio-Retro
Medio-Retro
to a fim de alguns jogos, mas prioridade é mario tennis

Mario Kart + Smash + Mario tennis = bilhares de horas jogando com a galera

só sinto falta de um jogo de tiro splitscreen tipo Goldeneye, tem Call of Duty que é bem legal, mas os mapas são feitos pro online, muito grandes pra 4 players

Conteúdo patrocinado

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Permissão deste fórum: